Dreptul de a renunţa la contract şi returnarea produselor alimentare:
Conform legislatiei in vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateral. O data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.
Dreptul de a renunţa la contract si returnarea produselor, altele decat cele alimentare:
Cu privire la dreptul de a renunta la contract si la returnarea produselor a cumparatorului , acesta beneficiaza de prevederile OUG 34/2014 “ Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului “.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin folosirea aceluiasi serviciu de transport prin intermediul caruia s-a facut expedierea. Adresa la care se va face returnarea comenzii este Str. Primaverii, Nr. 23, Corbeanca
Daca aveti nevoie de informatii suplimentare asupra modalitatii de returnare a produselor, ne puteti suna la 0720.717.150 sau scrie la rezervari@restaurantsunrise.ro
Atentie! Pot fi returnate doar produsele nealimentare aflate in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente. Acestea nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau de consum. Copia facturii trebuie si ea ataşată.
Din motive de siguranta alimentara si igiena, Sunrise Restaurant & Garden nu accepta returnarea produselor alimentare.